Jak zabezpečit svou internetovou stránku


O tom, že dnes se prakticky žádná firma bez vlastní internetové stránky neobejde. Problém je vÅ¡ak v tom, že internet není tak bezpeÄným místem, jak by se mohlo zdát. Vždy hrozí nebezpeÄí, že náš web napadnou hackeÅ™i. Je tedy jen pochopitelné, že se proti tomu budeme muset nÄ›jakým způsobem ochránit. Ale jak?

 

kódování internetové stránky

 

Tou asi nejlepší možností je kvalitní enkrypce a kódování. Ideální je použít to nejlepší zabezpeÄení, jako je v souÄasné dobÄ› k dispozici. A vzhledem k tomu, že se i tento obor neustále vyvíjí, je rozhodnÄ› dobré jej pravidelnÄ› aktualizovat. Ani hackeÅ™i totiž nelení, a neustále se snaží nejnovÄ›jší kódování prorazit. Musíme proto být o krok pÅ™ed nimi.

 

Dále je nutné administrativní přístupy, používané k pÅ™ihlášení na web tak, abychom jej mohli upravovat. Čím silnÄ›jší heslo, tím lépe. V ideálním případÄ› by mÄ›lo obsahovat kombinaci náhodných velkých a malých písem, Äísel a znaků. Takové heslo bude pro hackera téměř nemožné pÅ™ekonat. Problém je vÅ¡ak v tom, že se bude i nám hůře pamatovat.

 

typ internetového obchodu

 

S tím samozÅ™ejmÄ› souvisí i to, že své heslo nikde nenecháváme. Zdaleka nejlepší je, pokud si jej pamatujeme, i když je fakt, že náhodná kombinace písmen, Äísel a znaků je na zapamatování obtížná. PÅ™esto bychom se o to mÄ›li snažit. Zároveň bychom pro přístup na editaci naÅ¡eho webu mÄ›li mít jiné heslo, než pro kterékoliv jiné zařízení na poÄítaÄi.

 

OvÅ¡em to není vÅ¡e. V neposlední Å™adÄ› bychom nemÄ›li poskytovat dálkový přístup do naÅ¡eho poÄítaÄe vůbec nikomu, bez ohledu na to, zda nám tvrdí, že jsou například z technické podpory Microsoftu. V tomto případÄ› rozhodnÄ› platí, že si svůj poÄítaÄ musíme chránit, pokud nechceme, aby byl zneužit.

 

V neposlední Å™adÄ› je pak dobré náš web Äasto kontrolovat, opravovat a opravovat případná slabá místa. Jen tak budeme mít jistotu, že naÅ¡e internetové stránka bude skuteÄnÄ› v bezpeÄí.

Posted in |

Nechte si to napsat


Dnes už zřejmě nikdo ani nespočítá, kolik je na internetu různých textů. Prostě je jich spousta. A každý z nich se snaží lidstvu něco sdělit.

Ovšem ruku na srdce. Kolik z nich si skutečně někdo přečte? Zřejmě jenom mizivý zlomek. A to z toho důvodu, že je tu převeliký výběr a každý uživatel si zvolí to, co považuje za to pravé právě pro sebe. A navíc si většinou vybírá jen z toho, co mu naservírují až pod nos internetové vyhledávače. A ostatní weby mají jednoduše smůlu.
část monitoru

Pokud chce za tohoto stavu věcí člověk něco skutečně dostat až ke svému publiku, nemůže se prezentovat jen tak halabala. Jednak by skončil ve vyhledávačích až na nějaké zastrčené pozici kdesi na konci sáhodlouhého seznamu odkazů, kam se uživatelé běžně ani nedoberou, a jednak by neslavil úspěchy ani u těch, kdo by přesto jeho stránku našli.

Takže je třeba publikovat texty kvalitní, zajímavé, nejlépe přímo dokonalé. Takové, jež vyhovují vyhledávačům i čtenářům.

Něco takového ale nedokáže vytvořit každý. Prostě ne každý má literární vlohy anebo chuť pustit se do podobné tvorby. A co má dělat někdo takový?

Ten učiní nejlépe, když vsadí na SEO copywriting. Tedy na psaní textů odborníky na zakázku. Protože jsou v našich řadách lidé, kteří právě podobné texty pro www stránky, texty pro www stránky se zaměřením na SEO a reklamní sdělení tvoří na té nejvyšší možné úrovni pro kohokoliv, komu je toho zapotřebí.
virtuální svět

Takový copywriter si sežene maximum informací o využití budoucího textu, aby byl tento nanejvýš efektivní, sežene si i informace o propagované službě, webu či produktu, text vytvoří a konzultuje s klientem a upravuje až do dosažení naprosté dokonalosti. Čímž vznikají texty zajímavé, srozumitelné a současně i optimalizované pro vyhledávače, tedy takové, jež se nejsnáze dostanou až k publiku a zabodují u něj. O což jde u internetových prezentací pochopitelně především.

Posted in |